Doprava a platba

Možnosti dopravy

Slovenská pošta – Balík na poštu

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške od 3,00 do 6,00€ v závislosti na mieste dodania a váhe balíčka. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Balenie tovaru hradí predávajúci.

Pozor! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, reklamáciu si uplatňujete priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Reklamovať zásielku, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní, je možné na ktorejkoľvek pošte najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky a súčasne je potrebné predložiť obal zásielky (vrátane vnútorného obalu) spolu s poškodeným obsahom. Pre viac informácií, navštívte stránku Slovenskej pošty, sekciu Reklamácie – TU

Pokiaľ nebudete zastihnutý, dostanete do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môžete vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. Zásielku posielanú doporučene alebo na dobierku je možné sledovať.

Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania. O odoslaní budete informovaný e-mailom.

Slovenská pošta – Balík na adresu

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške od 4,00€ do 8,00€ v závislosti na mieste dodania a váhe balíčka. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Balenie tovaru hradí predávajúci. Reklamácia zásielky je možná do 2 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

Pozor! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, reklamáciu si uplatňujete priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Reklamovať zásielku, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní, je možné na ktorejkoľvek pošte najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky a súčasne je potrebné predložiť obal zásielky (vrátane vnútorného obalu) spolu s poškodeným obsahom. Pre viac informácií, navštívte stránku Slovenskej pošty, sekciu Reklamácie – TU

Pokiaľ nebudete zastihnutý, dostanete do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môžete vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. Zásielku posielanú doporučene alebo na dobierku je možné sledovať.

Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania. O odoslaní budete informovaný e-mailom.

Zásielkovňa – Balík na výdajné miesto Zásielkovne

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 2,50. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Balenie tovaru hradí predávajúci.

Pozor! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, reklamáciu si uplatňujete priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania. O odoslaní budete informovaný e-mailom.

Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy.

Dobierka

Objednaný tovar vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte.

Platba prostredníctvom platobnej brány GoPay

(Platba kartou, Platba e-bankingom). Schválené a regulované Českou národnou bankou.

Bezpečnosť: Pri platbe platobnými kartami využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sa šifrujú. K vašim platobným údajom prístup nemáme.

Shopping Cart