Doprava a platba

Možnosti dopravy

Slovenská pošta – Balík na poštu

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 3. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď pri výbere spôsobu dopravy. Balenie tovaru hradí predávajúci.

Pozor! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, reklamáciu si uplatňujete priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Reklamovať zásielku, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní, je možné na ktorejkoľvek pošte najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky a súčasne je potrebné predložiť obal zásielky (vrátane vnútorného obalu) spolu s poškodeným obsahom. Pre viac informácií, navštívte stránku Slovenskej pošty, sekciu Reklamácie – TU

Zásielku si môžete vyzdvihnúť na uvedenej pošte počas otváracích hodín, po oznámení podacieho čísla alebo mena a priezviska/názvu adresáta zo zaslaného SMS/e-mail avíza a preukázaní totožnosti. Pohyb zásielky je možné sledovať na www.posta.sk.

Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania v závislosti od kapacity dopravcu. O odoslaní budete informovaný e-mailom.

Slovenská pošta – List / Balík na adresu

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške od 1€ do 3,5€ v závislosti od veľkosti tovaru. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď pri výbere spôsobu dopravy. Balenie tovaru hradí predávajúci.

Pozor! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, reklamáciu si uplatňujete priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Reklamovať zásielku, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní, je možné na ktorejkoľvek pošte najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky a súčasne je potrebné predložiť obal zásielky (vrátane vnútorného obalu) spolu s poškodeným obsahom. Pre viac informácií, navštívte stránku Slovenskej pošty, sekciu Reklamácie – TU

Zásielku doručuje kuriér na uvedenú adresu v objednávke. Pohyb zásielky je možné sledovať na www.posta.sk.

Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania v závislosti od kapacity dopravcu. O odoslaní budete informovaný e-mailom.

Packeta – Balík na výdajné miesto Packety

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 3€. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď pri výbere spôsobu dopravy. Balenie tovaru hradí predávajúci.

Pozor! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, reklamáciu si uplatňujete priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielku je doručená na uvedené výdajné miesto v objednávke. Pohyb zásielky je možné sledovať na www.packeta.sk.

Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania v závislosti od kapacity dopravcu. O odoslaní budete informovaný e-mailom.

Slovak Parcel Service – Balík na odberné miesta Balíkova

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 2€. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď pri výbere spôsobu dopravy. Balenie tovaru hradí predávajúci.

Pozor! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, reklamáciu si uplatňujete priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielku je doručená na uvedené odberné miesto v objednávke. Pohyb zásielky je možné sledovať na www.sps-sro.sk.

Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania v závislosti od kapacity dopravcu. O odoslaní budete informovaný e-mailom.

Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby úhrady možno vybrať v košíku po výbere spôsobu dopravy. 

Dobierka

Objednaný tovar vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte. Dobierka je spoplatnená sumou 1€.

Platba prostredníctvom platobnej brány GoPay

(Platba kartou, Platba e-bankingom). Schválené a regulované Českou národnou bankou.

Bezpečnosť: Pri platbe platobnými kartami využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sa šifrujú. K vašim platobným údajom prístup nemáme.

Nákupný košík